the-sims3-world

Alla inlägg under april 2012

Av Crazy-sims-älskaren O.O ... - 13 april 2012 19:38

En ny serie...

Grön: Foxi

Röd: Lexi

Blå: Wilmer

Lila: Lizz

Gul: Riwer


 

- Vi har tagit studenten, vi har tagit studenten, vi har tagit studenten, fy F*N vad vi är bra!

 

  

- Grattis älskling, vad jag är stolt över dig!

- Tack mamma ♥

- Du har verkligen förtjäntat det här!

- Tack! Men jag önskar bara att Lizz och Riwer kunde komma... men dom valde ju att stanna på internatskolorna...

 

  

- Foxi, Foxi!!

- Humm vem kan de va som ropar..

- Heej foxi! ♥

- Heej!

 

  

 -Vad jag har saknat er! ♥

- Grattis min allra käratse syster! ♥

- Tack min allra käraste syster! ♥

 

  

- Grattis! ♥

- Tack ♥

 

Okej det kanske nt va en serie, men..

 

Och FÖRLÅT!

        

 

Haha.. hon skulle laga diskmaskinen... och först blev hon bara bränt.. och då när hon vart bränt så spara jag spelet, sen så när det var klart så skulle hon på diskmaskinen igen! och avled... men jag spara ju för jag viste att de skulle hända så hon är nt död.. jag kan bara börja om spelet och spelet fotsätter när hon blev bränd...

 

Okej haha hoppas ni gick på de xD

Nu ska jag starta om spelet...

Och i helegen vet jag nt om jag kan blogga för jag ska bort (vet nt hur länge) och nästa helg ska vi oxå bort och fira mina syskons födelsedag...

Heejdå ♥

Av Crazy-sims-älskaren O.O ... - 12 april 2012 21:13

Uppdatering... Lexi dog... men

         


Tänkte informera om att skulle testa om blomman funka och den funka, nu ska jag försöka (genom fusk) att få hit liemannen och hemta lexi igen... för ja.. jag skulle bara testa.. och man bara tog blomman från den dödas kategori... sen så la man blomman på liemannen då skickas blomman tillbaks till katekorien... och sen sätt på tiden igen (för man ska pausa såklart när man ska ge blomman till liemannen) och då ger simmen atomatiskt blomman till liemannen...


Jag kommer även byta profilbild och så, så det är foxi som tar över bloggen men innan de ska ni få se några fina bilder på Lexi då hon var i Kina och utforskade, när foxi har busat med henne och övriga bilder på Lexi...

                           


Sen har Wilmer fyllt år.. men det vart inga blider på firandet för Lexi och han var på gratissemester...

 


Såå... De va det sista va Lexi och Wilmer, tänk så fort det har gott...

Och serien.. det vart bara en del.. men jag kan göra serier endå... ^^


Jaja över til Foxi


Kolla den här kille gick hon med på studentbalen.. och så här såg hon ut...

           


Så nu är uppdateringen klar.. eller nu ska jag bara uppdatera bloggen...

Heejdå ♥

Av Crazy-sims-älskaren O.O ... - 12 april 2012 13:31

Heej, Jaa om man spelar länge så kan mycke hända på en dag så räkna med att "åldrandet" kan gå väldigt snabbt ^^

Lite bilder

 

Kolla dom gör saker exakt sammtidigt, det går på pottan sammtidigt och gör samma rörelser xD


Dagens fail...

 


Födelsedag!! "Småbarn-Barn"

             


Och Foxi var den först födda så jag valde att jag kommer föja henne när Lexi dör men Wilmer finns ju me och de men jag kommer nt att följa honom tyvär och sen när Foxi får barn (om hon får fler) så kommer jag välja den förstfödda... Men vad händer med dom andra två, Lizz och Riwer???

Jo dom går på internat (stavning) skola... Riwer på konst och Lizz på nån annan proffs skola... men högsta rang

 

Sista gången dom sover ihop, iaf vad jag tror...


 

Sista gången dom äter tillsammans...


   

Och hejdå kära familj, vi kommer sakna er.. ♥


Och ni kanske vet vrf jag valde att just dom skulle skickas iväg...


Och sen så jag... får väl Foxi leva sitt liv med hennes låtsaskompis, Bimbo...

       


Och om man gillrar fällor då kan man hamna i trubbel...

 


Men Lexi har varit en bra mamma ♥

   


Och Lexi o Wilmer har de oxå bra ♥

 


Tills...!!! Dagen då de händer!!!

         

 

Men foxi!! Hon busar, hon har tonårsfester me FF.. Polisen kommer och föräldrana från gratissemesern.. och då bli der utskällning... Foxi, Foxi, Foxki...


Men...Lexi får snart lung och ro... eller??

 


Men som tur har Lexi lärt Foxi hur man kör bil... då är de momentet klart...

 


Jaa, Men.. när lexi dör så kommer jag prova med ett fusk... den här dödsblomman som jag snacka om förut.. jag tror jag namnde de.. Om man sködar den blomman får man en växt eller nåt om man ger den växten till liemannen så fortsätter man leva.. och om de funkar kommer jag endå inte följa Lexi utan Foxi för då har hon

igentligen levt sitt liv...


Jaa det var de ♥

Bloggar snart igen ♥

Av Crazy-sims-älskaren O.O ... - 11 april 2012 17:36

Heej, ni vet Lexi skulle ju då barn och det vart

 

För hon önska ju sig "till ökning i familjen" av den där anden...


Okej dom växer upp så fort...

         


Fredagsmyssssss! ♥ Eller familjemys

 

Okej, det blir ju mest bilder men nästa gång jag bloggar är Foki, Lizz och Riwer redan barn, kanske tonåringar :o ♥

Heejdå ♥

Av Crazy-sims-älskaren O.O ... - 10 april 2012 20:57

Okej det har hänt mycket...

   

På den första bilden önskade Lexi sig flera önskningar men... hon fick bara en så hon hade lika många som hon hade från början... På den andra önskade hon sig till ökning i familjen...


Och kolla det här svinet då!!

Han vill kyssa henne men det vill ju inte Lexi... och då hånar han henne, och då örvilar Lexi henne...

           


Och Lexi friade till sin kille Wilmer...

 


Lexi fixa en möhippa...

   

Och hon vart gravid ♥


Och dom hade ett privat bröllop

       


Och en gång när hon var där så dog nån i hans familj tror jag :'(

 


Och Lexi läste en gravitetetsbok..

 


Och innan dom skulle få barn så byggde jag ett nytt fint hus, för det där slottet det var ju dör i staden från början och då blir det nt samma känsla det blir inte självständigt på nåt sätt... Så här kommer bilder från det nya huset...

    

Huset utan på


Köket

     


Partyrummet

     


Sovrummet

 


Barnkammeren ♥

     


Och Fritidsrummet

   


Jag tog inga bilder på hallen och badrummet (tyckte nt de va nån idé)

Och Lexi skulle föda...

 


Vad det vart får ni veta sen ♥

Heejdå ♥

Av Crazy-sims-älskaren O.O ... - 8 april 2012 20:30

Jag har hittat en kille åt Lexi, liksom en kändis måste ha en kille...

 


Och sen så när dom just har blivit ihop så kommer hans bror eller nån och stöter på Lexi

 


Och så örfilade Lexi honom

 

Hon är tuffare än hon ser ut!


Jag gjorde även en serie... (den är tillgjort så de som händer i serien händer i på spelet...)

Låt första delen av "Lexis underbara liv" börja! Happas ni gillar den


Vit = Lexi     Röd = Lexis kille      Blå = En vampyr kille´


         

Guu det vart jätte svårt att läsa såg jag, jag lovar att nästa serie ska det bli bättre texter till ♥

Hoppas ni kunde läsa endå, Tack för mig sensej xD ♥


Av Crazy-sims-älskaren O.O ... - 8 april 2012 13:07

Lexxies är Lexis artist-namn... Hon är på nivå 10 inom trollkonst och på kändisnivå 5 (högsta nivån)

Bild bevis på de kommer senare...


Bilder från Lexis gig

     


Och de här med enhörningen har Lexi gett upp (jag med)

   


Och Lexi sålde Riwer (hennes häst)

 


Och andra små bilder på Lexi som jag tog för skojs skull

       


Lexi får även mera blommor av beundrare

   


Sen har hon en medelålderskris...

 


Och en bild när Lexi uppträder för dricks

 


Och om du hittar ett sånt här frö och planterar det

 



Blir det en plasmafrktsväxt

 


Om din sim äter plasmafrukten leder det till de här

 


Lexi köpte en livsönskan, en magisklampa. Om man gnider lampan händer det grejer

   

En ande kommer med önskning, men jag har nt använt några önskningar

Heejdå ♥

Av Crazy-sims-älskaren O.O ... - 6 april 2012 17:43

Här kommer bildbomben, aaahhh ta skydd


                           


Några bilder är från Lexis trollkars gig, några är från hennes häst (som hon köpte för att få färdighet i ridning så hon kan fånga enhörningen, några är med ernhörningen och Lexi, hon fråga enhörningen om den ville bli adopterad men den gordkände inte riktigt än så Lexi tränar förfult för att besegra färdigheten ridning...

På en bild har Lexi glitter på sig och de var för enhörningen välsingna henne ^.^


Sen är det en bild på "Hollywood" skylten xD

Och den sista bilden det var en kille som kom fram till Lexi och gav henne roser, dom hade aldrig träffats, visst va de gilligt


Okej, de var en bildbomb ^^

Hejdå ♥

Presentation


Jag är en 12 årig tjej som bloggar om sims 3, Hoppas att ni gillar det jag gör! Kan nt riktigt förklara vad jag gör så ta och kolla ist (:

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om sims 3
 Det är väl ett bra spel
 Okej.. men sims 2 är bättre!
 Njaa nt det bästa spelet kanske..
 ÄLSKAR DET!
 Gillat
 TYP DET BÄSTA SPELET EVER!!
 SÄMST!
 Dåligt
 Gillart inte

         

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards